دکوراسیون داخلی

انچه باید درباره دکوراسیون داخلی بدانیم

دکوراسیون داخلی

انچه باید درباره دکوراسیون داخلی بدانیم

دکوراسیون خانه های بزرگ

امروزه سبک‌های  متنوعی برای دکوراسیون خانه وجود دارند از سبک‌های  ساده و مینیمال گرفته تا سبک‌های روستیکو  صنعتی  که هر کدام به دور از هر گونه تجملگرایی هستند و طرفداران بسیاری دارند اما با این اوصاف برخی به دنبال سبک هایی هستند که بسیار با شکوه و تجملگرا هستند و به نوعی  اشرافی  و لوکس شناخته می شوند که مختص قشر خاصی هستند و هر شخصی  توانایی خرید یا زندگی در چنین خانه‌هایی را ندارند.

این  خانه‌ها فقط در باره دکوراسیون‌های کلاسیک و سلطنتی نیستند بلکه در خانه های مدرن نیز قابل استفاده اند که در آن ها از گرانترین مبلمان و عناصر استفاده شده است و فضای بزرگ و وسعت دارند.


  ادامه مطلب ...

طراحی دکوراسیون روف گاردن


اگر میخواهید بدانید روف گاردن به چه مکانی گفته می شود باید بگوییم  که در اصل  به فضایی  که با نیمکت، گلدان های سبز، حوض و یا آب نماهای کوچک در تراس و یا بر روی پشت بام یک خانه ایجاد می شوند روف گاردن گفته می شود.

طراحی و یا بازسازی روف گاردن می تواند شامل ایده های متفاوتی باشد که انتخاب آن ها بسته به سلیقه هر شخص و فضای آن متفاوت و متنوع می باشد .

نکته اساسی و جذاب این ترند در طراحی این است که روف گاردن   روی پشت بام ها و تراس های خانه های آپارتمانی اجراء می شود و شما می توانید با استفاده از این ایده کاربردی فضای سبز زیبایی را روی پشت بام منزل خود ایجاد کنید.

ادامه مطلب ...