دکوراسیون داخلی

انچه باید درباره دکوراسیون داخلی بدانیم

دکوراسیون داخلی

انچه باید درباره دکوراسیون داخلی بدانیم

ISO 26000

2010:ISO 26000 - استاندارد راهنمای مسئولیت اجتماعی- ایزو 26000

ISO 26000 یک استاندارد بین المللی است که برای ارائه راهنمایی در مورد چگونگی رفتار مسئولیت پذیر اجتماعی ایجاد شده است. استاندارد ایزو 26000 استانداردی برای همه سازمانهایی که هدف آنها کمک به سلامت و رفاه جامعه است و صرف نظر از اندازه و صنعت آنها قابل اجرا است. ایزو 26000 یک استاندارد راهنما است که به سازمان ها کمک می کند تا فرآیندهای عملیاتی خود را بهبود بخشند و اکوسیستم سالم را تضمین کنند.

 

ادامه مطلب ...

سوله پیش ساخته

سوله پیش ساخته

سوله پیش ساخته

سوله پیش ساخته سوله آماده تحویل است.

سوله پیش ساخته یک سازه‌ مدرن امروزی است که در ساخت آن از متریال فلزی پیش ساخته و به صورت یک طبقه و سقف شیب دار ساخته می شود. این نوع سوله‌ها در ابعاد مختلفی تولید و در محل مورد نظر، اجرا و مونتاژ می شوند. سازه پیش ساخته سوله، به دلیل ابعاد کوچک نیاز به فونداسیون ندارند و نصب آنها به سرعت انجام می شود. هدف از طراحی سوله های پیش ساخته دستیابی به یک سوله سبک و مقاوم می باشد. این سوله یکی از پرکاربردترین سازه های پیش ساخته در جهان می‌باشد.

تمام مراحل طراحی و ساخت سوله پیش ساخته در محل کارخانه سازنده انجام می شود. سوله آماده به محل مورد نظر برده شده و در آنجا نصب می شود. همواره سوله پیش ساخته در دسته سوله های سبک و قابل حمل قرار می گیرد.

تمام سوله های ساخته شده بر اساس یک روش، شبیه به هم، به یک شکل واحد و یکسان ساخته نمی شوند. سوله های پیش ساخته دارای وزن سبک و قابل حمل هستند و کاربرد آنها صرفه جویی در وقت و هزینه را به همراه دارد.

 

ادامه مطلب ...