دکوراسیون داخلی

انچه باید درباره دکوراسیون داخلی بدانیم

دکوراسیون داخلی

انچه باید درباره دکوراسیون داخلی بدانیم

Artificial grass decoration

وقتی به چمن مصنوعی فکر می‌کنید، احتمالا محیط یک پارک، زمین بازی یا استادیوم ورزشی به ذهن شما خطور می‌کند.

اما بد نیست بدانید، این محصول فقط برای مناطق شهری ساخته نشده و چمن مصنوعی در خانه هم کاربرد دارد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق طبیعت و سرسبزی هستید، اما آنقدر مشغله دارید که برای اینکه در طبیعت باشید، وقت ندارید، پس باید این مژده را بدهیم که می‌توانید طبیعت کوچکی را در خانه نقلی خود خلق کنید.

 

 

یکی از بهترین و جذابترین ایده‌ها برای زیباسازی روف گاردن استفاده از چمن مصنوعی است. شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی محیطی زیبا و سرسبز را برای مدت زمان طولانی برای خود ایجاد نمائید.

چمن مصنوعی را می ‌توان  به صورت نصب تخت و یا بین سنگی و حتی نا منظم در محیط روف گاردن استفاده کرد.


دکور با چمن مصنوعی تقریباً برای هر نوع چیدمان داخلی مناسب است و می تواند اتاقی با این نوع دکوراسیون را به اتاقی خاص و منحصر بفرد تبدیل کند. فرقی ندارد که از چمن به چه صورتی در این سبک از دکور استفاده شده است، نتیجه کار این تصور را به وجود می آورد که فضای سبز بیرون از خانه را به داخل خانه خود آورده ایم.




چمن مصنوعی تزئینی همچنین می تواند به عنوان کاغذ دیواری استفاده شود. می توان آن را در پشت آب نماها قرار داد یا به عنوان زمینه ای برای عکاسی ها و جایگاه های اعطای جوایز ورزشی استفاده کرد. بخش هایی از چمن را می توان برای پوشاندن نواحی کوچک دیوار استفاده کرد و قطعات بزرگتر را می توان در کل سطح دیوار نصب کرد. همچنین می توان مانند دکور با چوب و بسته به نوع اتاق، فقط قسمت فوقانی یا پایینی یک دیوار را بپوشانید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد